قلبم سوخته


 

 

 

 

 

دودی که از دهانم بیرون میاد ، دود سیگار نیست !

قلبم سوخته

 

 



نظرات شما عزیزان:

ÑίĻØⓞ
ساعت13:40---28 تير 1392
وبت خعيلي نازه عكساشو خيلي دوس دارم
خوش حال ميشم بازم بهم سربزني


farnaz
ساعت18:25---27 تير 1392
سلااااااااااااام اجی محدثه خبری نیست ازت نی اجی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

امیر
ساعت4:11---27 تير 1392
سلام...
از اینکه پایه ی حرفای وب من بودی ممنون...
اولین نظر رو برای اون مطلب تو دادی...
دمت گرم...
من سعی خودمو کردم رفیق...
مگه میشه کسی برای رفیقش کاری نکنه؟
من همیشه بهش گوشزد میکردم و نصیحتش میکردم...
ولی خب ، مجبورش که نمیتونم بکنم میتونم؟
بگذریم...
از یه چیزت ناراحت شدم...
تو که یه عالمه از مطالبم رو خوندی دمت گرم...
ولی چرا فقط یه نظر؟
چرا؟
خیلی بدی...
خب رفیق...
ساعت 4 صبحه...
من باید برم...
لینک شدی ، لینکم کن...
فعلا خدافس
B


یگانه
ساعت6:19---25 تير 1392
هیس!ساکت! یه کف مرتب به افتخارش...
چه با احساس منو گذاشت و رفت...
سلام عزیزم،وبه قشنگی داری به همین خاطر با افتخار لینکت کردم!خوشحال میشم به منم سر بزنی.


tasnim
ساعت1:43---25 تير 1392
آرزوی من مـــاندن اوست … امـــا …

خدایــا اگر آرزوی او رفتن من است ؛ آرزوی او را برآورده کن !

من جز آرزوی او آرزویی ندارم …

----------------------------------------
خوشحال ميشم به ماهم سربزني


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






†ɢα'§ : سیگار, قلب سوخته,
سه شنبه 25 تير 1392 1:54 |- mohadese -|

ϰ-†нêmê§